tirsdag den 4. marts 2014

Madplan uge 10

Endelig kunne jeg få mig taget sammen og få madplanen op her.
I denne uge mangler der 2 dage da vi skal besøge vores datter.


Mandag: Risotto med svampe,  squash,  og parmaskinke.  Miss muffin
Jeg brugte helt almindelige champignoner,  da kantareller ikke var at opdrive.

Tirsdag: Ovnstegt medisterpølse med gulerodssalat. Drop slankekureb

Onsdag: Frederiks maddag.  Han bruger ofte denne apps til at finde en opskrift   Gocook.

Torsdag: Pitabrød med karrystegte rødspætter. Fra bladet mad.

Fredag: ?
Lørdag: ?

Søndag: Skal stå på noget nemt. Jeg skal ind og se ABBA med mit arbejde, så det er kun Ronny og Frederik. Mit foreslag går på æggekage evt med pølsestumper i.



Lige et billede af disse smukke lysestager som jeg købte i sennerup for sølle 30,-
De gav den smukkeste effekt når der kom lys i, som jeg havede regnede med.


I ønskes alle en god uge.

Ingen kommentarer: