søndag den 7. april 2013

Søndag

Dagen i dag er gået med at sove længe, sidde og hygge ved morgenbordet. Fået ryddet lidt op. Da frokosten var overstået tog vi til Auning der var en forbrugs messe Syntes den var en lille smule kedelig, men vi fik da brugt lidt af vores søndag. Vi kom hjem med: Ronny fik 2 stk. T-shirt og en masse strømper, nogle tyggeben til lille Luna og en invitation til at prøve golfspillet mange facetter.

Madplan for uge 15

Mandag:  Stegte kyllinglår med råkost (Hjemmets bedste mad)
Tirsdag:  Karbonader med stude grønærter og gulerødder og kogte kartofler 
Onsdag: Thaifrikadeller med spinat-tomatsalat og ingefær-ris (365 hverdagsretter)
Torsdag: Fish and chips med citrusmayo (365 hverdagsretter)
Fredag: Marineret skinkesteg med hasselbagte kartofler og salat
Lørdag: Pizza med krydret hytteost, parmaskinke og basilikum (Karolines aftenmad på 30 min) 
Søndag: Rester

Mandag og tirsdag skulle jeg have været på kursus på social og sundhedskolen i Århus, hvor jeg er i gang med at uddanne mig til forflytningsvejleder.  Jeg mangler kun de 2 dage, som jo ikke bliver til noget i denne omgang pga lærerne er lock out'et, så må jeg se hvornår det så bliver.

Ingen kommentarer: