fredag den 2. januar 2015

Madplan uge 2

Først vil jeg ønske alle mine læsere et godt og lykkebringende nytår.


Jeg har ferie i hele uge 2, det er super skønt, når man nu syntes, at man næsten har arbejdet i hele julen. Hvad skal jeg så bruge ferien på ?

- finde nogle opskrifter på noget spændende og nemt til madpakken (jeg plejer ikke og have mad med på arbejde. Jeg har bestemt at de dage er er afsted til kl 15.00 skal jeg have mad med.

- have lavet system i rodet i nogle skabe, hvor mangt og meget er gemt væk.

- få styr på "kontore", uha det bliver en kæmpe opgave som måske ikke bliver  helt færdig.

- vil gerne på shoppe/udsalgs tur.

- forberede til at lave madplan til et par uger

Nu skal der hvist ikke mere på min to do liste :-)

Madplanen for denne uge:

Uge 2

Mandag: Vietnamesisk kyllingsalat. (Mad 1/15 s. 31)

Tirsdag:  Kyllingdeller m. sojamarineret grønsager. (365 s. 27)

Onsdag:  Stegt laks m. kapers-rødløgsalas og fettuccine. (365 s. 21)

Torsdag:  Farsbrød med svampe (Buget s. 70)

Fredag:  Bøf bearnaise m. svampe. (Mad 1/15 s 70)

Lørdag:  Hjemmelacet pizza.

Søndag: Fyldig minestrone. (Miras madblog)


Mine skønne unger fra det årlige julefoto

Ingen kommentarer: